poniedziałek, 14 października 2013

podziękowania za pomoc...

Nie wiem jak Wam Wszystkim dziękować za pomoc dla Pani Ani a szczególnie dla jej dzieci !!!
w  czwartek dostarczyłam farby od Firmy Boginie przy maszynie ...
więc ta pomoc spływa i mam nadzieje że choć trochę ułatwi życie maluchom ,
wiem że jeszcze nowe paczki jadą np, od Pani Asi (:

najbardziej mnie cieszy że są na świecie ludzie którzy chcą pomagać, i dzielą sie tym co mają...

choć pomaganie nie jest proste...
przekonałyśmy się o tym z Magdą czyli Kinderki.eu ...

bo ochrona wizerunku, bo nie można napisać pewnych rzeczy bo  to uraża nawet potrzebujących
oni mają swoją dumę , a my czasem zapominamy o tym...
bo nie można wysyłać pieniędzy, choć tak wydaje się wielu najprościej ( kupią sobie co będą chcieli ) - niestety tym sposobem możemy ich odciąć od pomocy stałej z OPS-u czy innych miejsc..
nasza pomoc kiedyś minie... skończy się ...
a oni muszą żyć  i codziennie coś jeść ...


jeśli pomóc chce ktoś jeszcze to proszę o wysyłanie żywności i środków czystości ...

a ja już myślę o paczkach na święta... i nie tylko dla tej rodziny...
jeśli ktoś mi zaufał to będę zbierać rzeczy , ubrania,  i słodycze do paczek na święta , wiek dzieci  od roku do lat 7 lat...
 w sumie 3 rodziny i 9 dzieci...

więcej szczegółów pod koniec listopada...  (:

i choć mąż ma już mojej dobroczynności dość to ja już tak mam ... muszę bo się uduszę... ta potrzeba jest we mnie codziennie ...  walczyć o uśmiech dzieci ... (:



Brak komentarzy: