czwartek, 2 lipca 2015

po pierwsze dzieci...

nadszedł czas zmian ..
po okresie rozwoju zawodowo-interesowego
zmieniamy priorytety
juz nie firma tylko Dzieci

zawsze były ważne ale ostatnie miesiące poświeciłam sie pracy , co odbiło sie na ilości i jakości czasu spędzonego z dziećmi...
a tego czasu nie cofnę ...

kasa nigdy dla mnie nie była ważna , bardziej spełnienie jakiś ambicji ...
każdy chce się spełnić w tej czy innej dziedzinie...
ale nie kosztem ICH rozwoju..
bo pchanie ich z rana do przedszkola, odbieranie po 17 stej byle tylko do wieczora ... do spania .. bo tyle na głowie... ganianie ich tu i tam , szybko bo trzeba tyle załatwić...
juz dość...

teraz chodzimy na łąkę,,, jeździmy na rowerach, malujemy na kamieniach... to one są ważne... nie cały ten KRAM ...

Andzia skończyła przedszkole ale to oddzielny temat ... tego ze nie jest gotowa na szkołę , że nie chcę prywatnych szkół , że złota klatka to nie jest dobre wyjście...







6 komentarzy:

Ewa pisze...

Wychowanie dzieci nie jest proste, ale daje dużo radości i satysfakcji :) Dla mnie też najważniejsze są dzieci :)

Magda pisze...

Dokładnie, dzieci są najważniejsze. Potrafią dac mnóstwo satysfakcji :)

Anonimowy pisze...

Śliczne maluchy. Ja sama jestem mamą dwóch urwisów i mam to szczęście, że mogę spędzać z nimi czas. W pełni zgadzam się z tym co napisałaś. Dla mnie również nie są ważne pieniądze, najważniejsze by robić to co się lubi i spełniać swoje marzenia i ambicje. Czas spędzony z dziećmi, choć niekiedy trudny jest piękny i nie wyobrażam sobie spychania maluchów na dalszy plan.

gość pisze...

super fotki i jeszcze lepsze dzieciaki, pozdrawiam ;)

PasterzTheBrave pisze...

Super wpis napisany przy okazji tak, by czytając go w ogole się nie nudzić, a nie powiem - to trudna sztuka. W między czasie zapraszam do siebie do zapoznania się z moim wpisem na temat robot xavery 123 , który jest super pomysłem na każdą okazję!

https://achdzieciaki.pl/lalaloopsy-90 pisze...

Na prawdę bardzo ciekawe zdjęcia!