piątek, 22 listopada 2013

Dziękuje za wsparcie...

zniknęły wszystkie komentarze za które dziękuje szczególnie odnośnie Gwiazdki i jej wypadku
za wsparcie , pocieszenie, pomoc ...

to dla mnie naprawdę ważne...szczególnie gdy większość czasu jestem sama ...

Po pierwszej konsultacji u chirurga jesteśmy dobrej myśli , ze choć to głównie usta i polik to z czasem ( tu podobno do paru lat ) ale nie będzie widocznych śladów ...

mam nadzieję ..

czas leczy  wiec możne i tu wyleczy Małą i Mamę bo teraz jak z jakiem się obchodzę ...
zagrożenie widzę wszędzie... wyobraźnia pracuje na czarno...
ech... tylko spokojnie...

jutro kolejna wizyta w szpitalu...


5 komentarzy:

scy pisze...

Będzie dobrze. To jeszcze młode ciałko więc ładnie się powinno zaleczyć. Ja jako dziecko miałam poparzoną nogę, teraz mam na niej tylko taki malusi ślad.

Pozdrawiam - http://aleksander-odkrywa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Na pewno będzie dobrze!
Trzymaj się Kochana!

Miniowe Szczescie pisze...

Bardzo Ci współczuję wrażeń i Gwiazdce bólu :( trzymajcie się Dziewczyny!

ciazaprzed40tka pisze...

Zdrowia życze:)

Piccoland pisze...

Proszę o kontakt w sprawie konkursu Świąteczne inspiracje - Tidlo :)