poniedziałek, 16 września 2013

pozytywnie zakręceni ...

Choć za oknem coraz częściej szaro i zimno to dla Nich zaświeciło słonko !!1
Warszawa 10 rano - kolorowo - Color_Fun 5km-  bieg
Spóźniłam się bo u mnie w domu jednak wirusowo więc ciężo matce sie wyrwać... dopadłam ich juz na błoniach , już kolorowych i biegłam dalej by byc przed nimi na mecie... (:
udało sie pęcherze są bo złe buty Matka założyła - nie Puma - (:- to ma ...

Ostatnie metry przed stadionem, zmęczeni, kolorowi ale uśmiechnięci, w podskokach, zakreceni pozytywnie, starzy i młodzi, dzoeci i dorośli, co chudzi i ci xl , całe rodziny i single, pana młoda, baletnice, aniołowie, i służba zdrowia po pracy... JESEście super, naładowałam sie waszą energią na parę dni..


parę kadrów...
bez retuszu (:










 zdjec jest ponad 900
postaram się dodać link do galerii za chwilę (:


jest

 https://plus.google.com/photos/117451418877918154838/albums/5924153882713760177?authkey=CJuU6vOA99mn7AE

mam nadzieje ze działa !!!!!!!!!!!


i zapraszam na konkurs !!!!!!!!!!!



Brak komentarzy: