poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wyniki MIni Konkursu (:

Jutro Ruszamy z Małżonem na randkę...
mały wypad be z dzieci...
od 4 lat był tylko jeden taki podróż poślubna (: 1 noc ... bo ja matka wariatka jestem i nie umiem maluchów zostawić na dłużnej...
i tym razem też 1 noc - DLA NAS !!!

oczywiście gwiazda od wczoraj ma zachowawcze 37,4  żeby wyjazd  nie był bez stresu ... ale postanowione, lekarz powiedział ze nic się nie dzieje, zapłacone, jutro ruszamy, bez czujki , na luzie, kolacja wino i takie tam (:

w związku ze związkiem wyniki MINI KONKURSU Dziś.... !!!!!!!!!!!!!!!!

ponieważ zgłoszeń było mało BUUUUU ):

WYGRYWAJĄ WSZYSCY !!!!

A teraz moje ulubione...
to
 KUBUŚ podczas tworzenia prezentu walentynkowego dla tatusia...
za profesjonalne zdjęcie

dostaje zestaw nr1


Ulubienie mojej Andzi 
jak to powiedziała za  brudasowanie (:

 
 NR 3 trafia do Zosi (:
 
a mój Małżon stawiał na Nadie za "skupienie na tworzeniu "

nr 2 trafia się WAM (:

nagrody niespodzianki trafiają do Nicolki i Amelki ...



Niestety nagroda dla Warszawiaka zostaje KARTA KidZone zostaje na inną okazje (:
 
http://kidzone.com.pl/program-rabatowy/


wszystkich proszę o adresy  na maila ... 

i dziękuje za fajną zabawę choć w małym gronie ...







Brak komentarzy: