wtorek, 1 kwietnia 2014

Matka na wyczerpaniu ...

Mój Małżon rzekł ...
-trzeba coś z tym zrobić...

-z tym ?
zapytała Matka wolno myśląc...
-z życiem naszym, dzieckiem które budzi nas co godzina ... przecież ty się wykończysz...
-taaa , dam radę - odparła Matka cierpko sie uśmiechając...

ale faktycznie nawet ja Matka wmawia sobie i innym ze da radę to jej ciało krzyczy że akumulatory są na wyczerpaniu...
ostatnio trafiłam do lekarza bo nagle poczułam się zle , słabo, wszystko bolała, to nie czekając na rozwój choroby poczłapałam do internisty
lekarz osłuchał, zajrzał do gardła... (:  i mówi - na przemęczenie leków nie ma , Pani się wyśpi wypocznie bo po oczach widać że coś Pani zmęczona...moze urlop?
wyszła więc Matka od lekarza z ulga że to nie zaraźliwe (: ale jak tu urlop od życia wziąć? od bycia Matką?
Ojciec choć na delegacje jedzie , wyśpi się w hotelu , odpocznie w pracy (:
a Matka 24h
bo chciała byc Matką ale trochę ją przerósł brak snu to już prawie 20miesięcy  -prozaiczna rzecz a tak potrafi życie utrudnić...
bo ciało ma mniej energii a umysł mniej cierpliwości.. a nadrabianie bliskości  z mężem, wieczorem na czas bo za chwile alarm dzieciowy sie włączy też jest frustrujące, i to ze pokrzykuje na dzieci choć to nie  ich wina że Matka ma dość wiecznego Mamooooooooooo.......

to przekłada sie na motywację do działania , do gotowania ale też do własnych przyjemności, jak myśl o zakupach męczy , to już nie jest dobrze ...

oczywiście da Matka radę , kiedyś to się skończy , dziecko zacznie spać choć 3h ciurkiem...





i przypominam o konkursie - bo to dla mnie ważne byście sie i z nami bawili...


do wygrania
książki dla duzych i małych
kolorowanki
zadania edukacyjne od 2 do 5lat
biżuteria
i... ( chcesz coś dorzucić do kuferka z nagrodami? pisz )







6 komentarzy:

scy pisze...

Bo my mamy zawsze chcemy wszystko ogarnąć, a czasami się po prostu nie da :(
Może też wyskocz na delegacje?

scy pisze...

Bo my mamy zawsze chcemy wszystko ogarnąć, a czasami się po prostu nie da :(
Może też wyskocz na delegacje?

Unknown pisze...

Aga nie wiem czy to by coś dało ? chwile zapomnienia moze tylko albo wyrzuty sumienia bo ja tak mam...

Miniowe Szczescie pisze...

Ja mam wychodnenraz w miesiacu...sama ide sobie na miasto. Dodatkowo "odpoczywam"tez w pracy... nie wiem czemu Gwiazdeczka tak slabo spi...

mother and son pisze...

Ojej..
wiem co to za ból..
Trzymaj się :*
kiedyś minie! U nas też ;)

Unknown pisze...

Kurczę mam nadzieję, że w końcu Córcia zacznie spać dlużej! Trzymaj się mocno! Uściski! :*