czwartek, 12 czerwca 2014

intimissimi - ale mnie wku... o!

jestem zaniedbana jeśli chodzi o garderobę intymna
bo po urodzeniu dzieci już nie wchodzę w Mki i eSki jak kiedyś a tylko taki rozmiar wygąda dobrze jeśli chodzi o koronki i sznurki i inne "fiubzdziu"... na szanownej D ...
ale postanowiłam w końcu zaiwestować w fajny biustonosz ... bo latem wiecej człowiek odkrywa wiec choć to niech wygląda dobrze (:
reklama dźwigną handlu wiec poszłam za nią do intimissimi ..
przymierzyłam nowe cudo z kolekcji , Panie przemiłe nawet Dwie mnie oglądały, dobierały, doradzały ... wyszłam z 2 sztukami tego samego modelu biustonosza Push-up Bra , różniącej sie tylko kolorystyką ...

i co tuz po powrocie pokazuje mój nowty nabytek a tu okazuje sie ze ten drug nie mierzony ( no bo po co ten sam rozmiar i model ) jest  zły -odstaje ... Fuck ... 
drugi mierzony i za akceptowany przez doradczynie-sprzedawczynie został wypróbowany przez 2 godziny gdzie okazało sie że nie spełnia swojej powinności bo moze pusch-up jest ale przy schyleniu sie do dziecka jest tez wypad z gniazda i jazda...
FuCK !!!
 wracam i składam reklamacje a tu bum ... nie tak prosto
ten noszony to przegrana sprawa , nie ważne ze nie spełnia funkcji nikt nie bierze odpowiedzilności za złe doradztwo !!! mogę wymienic tylko ten nie noszony ale przy kierownicze ze 4 dni...
byłam zła jak osa bo kupiłam cos co nie spełnia swojego zadania ... co innego jak ide do sieciówki i kupuje sama , albo  supermarkecie  z kosza wygrzebie to mogę do siebie mieć pretensje ale jak Idę do sklepu "specjalistycznego" bieliźnianego i mi ktos dobiera i doradza bo to jego praca , a później okazuje się ze kupiłam dziadostwo nie lepsze niż z bazaru to krew zalewa...

tak wiec mam co chciałam lepsze dziadostwo ... z metka (:



6 komentarzy:

Unknown pisze...

Właśnie z tego samego powodu omijam ten sklep.Nie znoszę tez Calzedonii,gdzie panie są tak "miłe",że nawet cieżko mi samej dokonać wyboru.Przy czym i w jednym i w drugim sklepie z doradztwem ma to nie wiele wspolnego...

Cos tylko dziwnego z tym zwrotem.Masz prawo go dokonac w każdej chwili.Pierwsze slysze,ze przy kierowniczce...

scy pisze...

Ellie ma rację, powinnaś miec możliwość dokonania zwrotu tego drugiego stanika w każdej chwili -.- Z tego co wiem to kierownik potrzebny jest tylko do naliczenia zniżki za jakieś braki w towarze...

myslownicelife.blogspot.com pisze...

No hej! Miło, że do mnie wpadłaś:) Ja kupuję w Atlanticu i tylko basic. Się sprawdza. Jak na razie przynajmniej:)
Uściski!

Kobieta blogująca pisze...

Współczuję.
Ja też przekonałam się, że w tych specjalistycznych sklepach to raczej nie mam czego szukać, bo ani dobrze nie doradzą, ani ceny nie są na moją kieszeń :/

Unknown pisze...

Współczuję. Rzeczywiście, historia paskudna. Jak sklep może nie ponosić odpowiedzialności za złe doradztwo?! Skandal.Dobrze, że piszesz o takich sprawach.

Agata Borowska pisze...

Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.